christajohankurtnaarcanada.reismee.nl

Nog maar 2 weken!

20juli is het zover!Danstart onze rondreis door West-Canada en een stukje VS. Ik heb de afgelopen week nog wat laatste puntjes op de i gezet.

De camping halverwege Yellowstone en Seattleheb ik omgeruild voor een lekker hotel in een nabijgelegen stadje. Ik had wat verontrustende verhalen gelezen over mensen op die camping die 's nachtselk half uur gewekt werden doorhet gedender van goederentreinen. Ik neem liever geen risico, dan maar wat meer geld uitgeven.

Verder kwam ik er bij het uitprinten van alle reserveringen achter dat ikons hotel inLake Louise op een verkeerde datum had geboekt. Was even paniek, maar dat is gelukkig goedgekomen. Blij dat ikhet nu ontdekteen niet pas bij het inchecken. Ik heb al mijn boekingen nog eens gecontroleerd, maar de rest klopt gelukkig. Trouwens heerlijk om al die hotelwebsites nog es op te zoeken en te bekijken wat ik ook alweer allemaal uit had gezocht. Ik ben toch wel mijn eigen topreisleidster! ;)

Tenslotte hebben we een wat afgelegen bestemming (Drumheller) toch maar uit de route gehaald, dat was toch een paar honderd kilometer naar het oostenomrijden, alleen om wat Tyrannosaurus skeletten te zien. In plaats daarvan gaan we nu een nachtje logeren bij mijn oude schoolvriendin Lisette in Calgary. Eigenlijk ook veel leuker!

Lisette heeft me bij hetafspreken hieroverkennis laten maken met Skype. Ik heb gelijk mijn moeder in Hoogeveen getipt, en gisteravond zaten we dus inderdaad te skypen op de bank(ja, mijn moeder is nog behoorlijk bij de tijd!) Leuk dat Kurtenzij elkaar kunnen zien bij het bellen en dat mijn vader ook een beelderbij heeft,met zijn Alzheimer heeft hij verder geen idee wie er aan de lijn is.

We zijn er nu echt bijna klaar voor. Mijn paspoort heb ik nu ook aangevraagd, niet onbelangrijk.We hebben een nieuwe camera met mega telelens, om veilig beren te kunnen schieten. EnJohan heeft de TomTom VS/Canadakaart geregeld. De koffers staan nog niet klaar om ingepakt te worden, maar dat gaat niet lang meer duren!

Vancouver, here we come!

Reacties

Reacties

Lisette

I am so excited for you. You are going to have an amazing time!

jan

goeie reis gewenst vanaf de Spaanse Costa !

Edwin de Ron

Goed hoor! Gewoon je eigen community opzetten als social medium om in contact te blijven met vrienden, kennisen, collega's en vage bekenden :-)

Goede reis, veel plezier en doe voorzichtig!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!