christajohankurtnaarcanada.reismee.nl

Nog 3 dagen!

Zaterdagmiddag, zojuist nog de laatste werk- to-do'tjes weggewerkt en nu mijn werklaptop voor 5 weken dichtgeklapt. We hebben nu echt vakantie!

Met een bezoekje aan Bever in Ede is onze outdoorcollectie nog wat uitgebreid en hebben we nog meer 'Eagle Creek cubes', waarmee we de spullen in de koffer in handige zakken met kijkvenster kunnen organiseren. Nu nog laatste wasjes draaien, huis bezoekklaar maken voor onze huis- en katoppassers. Wat relaxed om een paar dagen vrij te hebben voordat we echt weggaan!

Het enige dat ons zorgen baart is dat we nog steeds niet weten wat we moeten doen als we een beer tegenkomen. De adviezen op internet zijn tegenstrijdig. Het maakt ook nogal uit of je tegenover een grizzlybeer of een zwarte beer staat. Maar met tips als 'klim in een boom, komt de beer je achterna dan is het een zwarte beer' voelen we ons niet echt comfortabel...

Ons volgende verslag krijg je met wat goede wil aanstaande woensdag uit Whistler!

Norman

Lijkt me erg leuk ! Geniet er van en ben benieuwd naar jullie ervaringen ! Veel plezier, groeten Norman en co

Henry

Ontzettend leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen. Ik wens jullie een hele goede reis en heel veel plezier.
Groet Henry