christajohankurtnaarcanada.reismee.nl

Dag 17 - Van Yellowstone naar Coeur d'Alene, Idaho

Een lange reisdag

Nouja lang, het kon erger. We hebben vandaag 7 uur gereden en doordat we om half 8 vertrokken waren, arriveerden we om half 3 op onze overnachtingsplek, 700 km richting Noordwesten. We hebben ook een gelukje dat we weer van Mountain Time naar Pacific Time gaan, dus we krijgen een uurtje cadeau vandaag. Morgen overbruggen we de rest van de 1200 kilometer tussen Yellowstone en de kust.

Hier in Coeur d'Alene (vooral niet op z'n Frans uitspreken, maar zeg 'Koerdaleen') was het lekker warm, 29 graden, toen we aankwamen. En wij hadden een hotel met binnenzwembad. Gelukkig wist de deskclerk ons een leuk strandje te wijzen aan het enorme plaatselijke meer, waar de stad aan ligt. Daar hebben we ons een uurtje vermaakt. Daarna was het tijd voor de was en één van de hoogtepunten van onze reis: Chinees afhalen bij de Panda Express! Twee jaar geleden hebben we daar in San Diego kennis mee gemaakt en ook nu was de orange chicken weer om mee naar huis te nemen, zo lekker!

Morgen weer op tijd eruit, want bij aankomst op onze volgende stop moet er ge-outlet-shopt worden!

Ga naar Dag 18

Monique van den Hombergh

Wat een fantastische reis, ongelofelijk wat jullie al allemaal gezien hebben! En wat stoer dat Kurt zoveel met jullie mee loopt én klimt! Hoop dat Ties over een paar jaar ook zo actief is. Geniet nog lekker de komende twee weken!

Willem de Vries

Fantastisch verblijf als ik de foto's zo bekijk. Erg mooie reis, jongens. Geniet er nog even van. Voor je het weet zit je alweer in het vliegtuig naar huis. Groeten vanuit een herfstachtig Schalkhaar.

Jan den Boer

Vandaag weer eens even alles van je verslag gelezen. Wat een superreis. Groetjes vanuit een druk Utrecht.

Cora

Johan ,Christa en Kurt

Wat een prachtige reis zijn jullie aan het maken.
Heel indrukwekkend.
Prachtige foto's. Veel plezier verder en geniet ervan.

Groetjes Cora en Peet

Groetjes van Cora en Peet

sjanie

Eindelijk uitgevonden hoe ik bij jullie verslag kon komen maar wat een mooie reis maken jullie weer . De foto,s zijn al zo mooi ,wat zullen jullie genieten van al dat moois wat jullie zien en gezien hebben.We spreken elkaar volgende week en geniet er nog even lekker van . liefs Gerard en Sjanie