christajohankurtnaarcanada.reismee.nl

Dag 18 - Van Coeur d'Alene naar Marysville (Washington)

Shoppen!

Onze bestemming van vandaag was 5 uur rijden: de Seattle Premium Outlet Stores. De route erheen leidde weer door een heel ander landschap dan we de laatste dagen gezien hadden: vooral uitgestrekte graanvelden, afgewisseld met national forests. We moesten nog remmenvoor een aantal herten die de snelweg overstaken. We vroegen ons af hoe het af was gelopen met het jonge hertje dat waarschijnlijk niet over het hek naast de weg kon springen, zoals de grotere herten deden.

We checkten om 3 uur in in in het Holiday Inn op 4 minuten rijden van de outletwinkels. Om 4 uur begon ik met shoppen, terwijl Johan en Kurt het zwembad indoken. Het was weer stralend weer en bij de outlet hingen de mensen met de benen naar buiten. Zaterdag.... met moeite vond ik een parkeerplaats en zigzagde vervolgens tussen iedereen door richting Nike, Adidas, Ralph Lauren en Hilfiger. De opbrengst is wat mager, twee hempjes en een broek bij Nike en 2 shirtjes voor Kurt bij Hilfiger. Morgenochtend mag Johan, maar misschien ga ik toch nog even mee, met de belofte dat ik Kurt danbezighoud.

Vervolgens heeeerlijk gegeten tegenover ons hotel bij Asian1. Superlekkere roerbakgerechten en loempiaatjes voor Kurt.

Morgen slapen we weer in Canada! We steken 's middags met de ferry over naar Vancouver Island.

Ga naar Dag 19